טלפון  : 055-8817052

אימייל : contact@mutarli.co.il

|

מותר לי - החברה היחידה
בתחום התזונה והדיאטה
בעלת
תו אמון הציבור

למותר לי יש את תו אמון הציבור

מותר לי בתקשורת

אוסף כתבות ומאמרים בנושאי דיאטה ותזונה נכונה
שיעזרו לכם להתחיל לרזות בגישה של מותר לי

כתבות של מותר לי בתקשורת

הרבה אנשים מתחילים בדיאטה, חותכים באוכל באופן חד ונכנסים למשטר דיאטה קפדני.

אחרי שבועיים-שלושה זה נגמר, מתחילים לאכול ולפצות על תקופת החסך.

 אז איך אפשר להתחיל לבד? ולראות אם אנחנו יכולים להכנס לשגרה בריאה יותר בכוחות עצמנו?

7 טיפים שיעזרו לכם להתחיל

לחץ כאן לקריאת הכתבה מאת סיגלית פז

רגע! לפני שאתם מתחילים דיאטה מהירה, עצרו וחשבו, אולי הרגלי האכילה שלכם לא כל כך נוראים ובסך הכל צריכים כיוונון קטן.

ישנן הרבה נקודות תורפה במהלך היום שגורמות לנו לאכילה מוגברת, כגון עייפות, חום וקור, פיתויים שנמצאים לנו ישר מול העיניים ועוד, לחלקן אנחנו אפילו לא מודעים. החדשות הטובות הן שניתן להתגבר עליהן בקלות יחסית.

ביחרו נקודה אחת או שתים בכל שבוע תקנו אותן ותוך חודש חודשיים כבר תראו את ההבדל.

לחץ כאן לקריאת הכתבה מאת סיגלית פז

תקופת מבחנים, ראיון לעבודה, חתונה, החיים מלאים במצבים מלחיצים, חלקנו מתמודדים יותר טוב וחלקנו מתמודדים פחות טוב. רבים מאיתנו פונים לאוכל בתקופות מתוחות, זו תופעה טבעית ומובנת, האוכל מספק הסחת דעת למשהו מוכר, בטוח ומנחם.

אולם, אם נלמד ונשים לב לכך, נוכל לשמור על מספר כללים שיאפשרו לנו להפחית לכל הפחות את האכילה על בסיס רגשי בזמנים של מתח, לחץ וחרדה.

לחץ כאן לקריאת הכתבה מאת סיגלית פז

לרובנו, דיאטה היא תהליך מעייף, הדורש מאיתנו לגייס כוח רצון ומיקוד במטרה.

לרוב, הקושי בשמירה על דיאטה לאורך זמן נובע מהימנעות ממזון שאנחנו אוהבים. הימנעות זו יוצרת תסכול, ומחשבות מחלישות כמו "למה אני צריך להיות בעונש ולאכול חסה?", "איך מתחשק לי עוגה... גם אני רוצה...". מתחילות לצוץ.

גישת הנון דיאט נותנת מענה מדוייק לבעיה הזו, אין אוכל אסור ואוכל מותר, לוותר על רגשות האשם ועוד מספר כללים להתחיל הרזיה ללא דיאטה.

לחץ כאן לקריאת הכתבה מאת סיגלית פז

כל מי שמכור למתוקים מכיר את ההרגשה שזהו, צריכים להפסיק, אבל הוא לא יכול.

יש לכך הרבה סיבות, חלקן פיזיולוגיות, חלקן רגשיות, ואני לא מדברת על הסיבה שזה ממש טעים.

אז מה לעשות? להימנע ממתוקים בכלל? הנסיון שלי כדיאטנית, זה לא עובד, בסוף יש לרוב שבירה, אכילה מוגברת רגשות אשם וכל המעגל מתחיל מחדש.

אז אני רוצה לתת לכם מספר טיפים איך לאכול מתוקים, אבל מתוך בחירה וללא רגשות אשם. 

לחץ כאן לקריאת הכתבה מאת סיגלית פז

Please reload

  • Facebook
  • YouTube